Friday, December 17, 2010

love him ..

mcm mne nak start eh ? hurmm .. actually , prasaan nie dtg slps ditegur oleh si dia . mule2 perasaan nie ragu-ragu jgk sbb si dia muda 3 tahun dr aku . and , it kinda weird in relationship with someone tht younger than u . as my friend said, love is blind . age just a number .
tht's all is not to important as long we love each others . so , dorang side aku . n beri sokongan padu . hahaha . dah mcm askar pulak . smbung cerita , yg aku pling takut org akn ckp blakang psl kitorang . yg nie aku x kisah sgt kalo nk ckp blakang . ckp la .. x kesah pon .. yg aku PALING takut , kalo kakak dia tau .. mmg malu gila ar ! kalo kak dania tau . aku x tau nk ckp cmne lg .. cme yg psti , kak dania x bole tau . bahaya ! sambung pasal si dia . dia sgt comel dan mmpunya mata yg sgt menarik . lagi-lagi renugan mata . bole bawak mati . adoii . risau kalo prmpuan lain bole trpedaya dgn renungan mata dia tu . haishh .. tawakal jelah . patut lah lately nie dia suke kacau aku . rupa-rupanya dlm hati sudah berbugan . hurmm . agak je la .. hehehe . x sngka gila ar dia bole suke kt aku . aku plak bole suke kat dia .. hahaha .. ape ape pon .. aku syg dia .. hehehe :)

No comments:

Post a Comment