Saturday, July 18, 2009

ptg td...ktorang sume nie..ade game...yang bju oren,rozaimi,aku yg bertudung putih tu,aiman yg botak tu n adk aku yg topi putih..kitorang satu group..ktorang team dari smks4 bk yang leh taan power nye...score game yang pertama,ktorang dpt 381..score game yang kedua,420..amacam??terer ak..hehe...aku main first,25 longkang..lme2 agak terer..credit tu rozaimi ,aiman ngn bpak aku coz dorang ajr aku..ble 2 score game nie dh campor,team ktorang dpt 801...bpak terer !!!huhu..x sngka..pling terer maen..rozaimi ngn aiman..power gler..aku..gitu2 jea lah...hehe..tp ktorang x puas hati ar..ktorang x mnang coz dorang x bg ketegori..ade ke patot nk kne fight ngn dah2 lepasan sekolah..gler ape..pape pon..ktorang nye group no dua dlm kategori skolah...boleh lah tuh...janji mnang dpt nme..haha...thanks to all yang maen tok smks4...good..good..good.. ; p

No comments:

Post a Comment